[retail safari] Auping - wereld vol kleuren, stoffen en designtrends
- Food-en-retail
- 7 jan 2016 @ 15:49
- Link
-
Albert Top
algemeen directeur
Crossmarks - ConceptenWinkelen
- 7 jan 2016 @ 15:49
- Albert Top
Co-creatie staat centraal in het nieuwe winkelconcept van Auping. Het pionierende winkelconcept is ontwikkeld aan de hand van klant- en marktinzichten, waaronder de customer journey, gecombineerd met de Auping merkpijlers zoals duurzaamheid. Klanten kunnen zich instore zowel laten inspireren als adviseren. En kunnen samen met de Aupingadviseur stapsgewijs op zoek naar het passende Auping product. Hieronder een uitgebreide beeldimpressie ter inspiratie.
Kiezen zonder stress maar met inspiratie
In de vernieuwde Auping Plaza begeven consumenten en adviseurs zich in een wereld vol kleuren, stoffen en designtrends van vandaag en morgen. De insteek van het winkelconcept is dat klanten zonder stress kunnen kiezen, én in verschillende zones geïnspireerd en geïnformeerd worden. De befaamde Auping-experience begint al met een gastvrij ontvangst aan een uitnodigende lange tafel. Midden in de winkel vind je het meetlab, hier worden de maten van de klant opgenomen voor een persoonlijk matrasadvies. Of het advies klopt wordt direct duidelijk in de proefligzone. Is het matras gekozen dan gaat de klant door naar de configuratiezone waar alle stoffen, pootjes en hoofdborden voor het droombed zijn te vinden. Via het configuratiescherm kan de klant middels touchscreen zijn Auping bed naar eigen ontwerp samenstellen en die in elke gewenste omgeving plaatsen, zodat de thuissituatie zo dicht mogelijk wordt benaderd.
Met de toevoeging van digitale tools en een bewuste keuze voor het tonen van minder bedden in de winkel onderscheidt Auping zich van andere beddenzaken. Het nieuwe winkelconcept voelt ruimtelijk aan en er is meer ruimte voor merkbeleving.
Albert Top
retailstrateeg en directeur Crossmarks
Beeldimpressie Auping:
(beeld: Crossmarks)
check hier enkele eerdere afleveringen uit deze serie:
[retail safari] Livraria Lello - inspiratiebron voor velen
[retail safari] Kith - innovator pur sang
[retail safari] 'Story' - het real life magazine van Manhattan
[retail safari] Urban Outfitters: unieke concepten, waanzinnige ervaring
[retail safari] Bfresh - Twee retailgiganten combineren expertises
-
Albert Top
- Werkt bij: Crossmarks
- Functie: algemeen directeur
- Website:http://www.crossmarks.nl/
- Profiel »
- Crossmarks
- centraal
- Albert Top
- Auping
- pionieren
- co- creatie
- retail
- insteek
- winkelconcept
- stress
- blog
- retail safari
- klanten
- morgen
- lant
- concept
- marktinzichten
- customer journey
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Loetje lanceert 'Gewoon lekker vertrouwd - Sinds 1977'
- [marketeer 223] Sophia Tienstra - founder LX Matten
- Albert Heijn lanceert digitale keukenhulp Steijn
- Albert Heijn introduceert vernieuwd kant-en-klaar assortiment...
- DJ ruilt hakken op beat in voor hakken in keuken
- ‘Lipting’ geeft Lipton Ice Tea wereldwijd smoel
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Eerste Statiegeld Retourshops open... 05-05-2025
- Goeiezaak richt The Culinary Agency... 02-05-2025
- DJ ruilt hakken op beat in voor... 01-05-2025
- Hornbach stuurt speelgoedbox vol... 01-05-2025
- Loetje lanceert 'Gewoon lekker... 01-05-2025
- Quest en Ron Blaauw ontwerpen... 28-04-2025
MarketingTribune Events
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Qualifio marketingkalender 2025
- Bereik je klant via WhatsApp - nog vóór ze jou nodig hebben
- Building a Data Platform for Analytics & Activation
- 40 pagina's vol online groeikracht
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management